Erikkilä Nostotekniikkaa Oy on nyt ERIKKILA OY
10.9.2010

Erikkilä Nostotekniikkaa Oy vaihtoi nimensä

Erikkilä Nostotekniikkaa Oy:stä tuli 7.9.2010 ERIKKILA OY. Nimenvaihdos ei vaikuta yrityksen toimintaan. ERIKKILA OY on ERIKKILA konsernin emoyhtiö, joka on johtava piennosturivalmistaja Itämeren alueella. Nimenvaihdos yhtenäistää yrityksen ja sen ERIKKILA - Passion in Cranes -brändin nimet.

ERIKKILA OY nimitykset

ERIKKILA OY organisaatio uudistettiin 1.9.2010. Uudistuksen yhteydessä toteutettiin seuraavat nimitykset

Mikko Erikkilä on nimitetty toimitusjohtajaksi.
    Juha Erikkilä on nimitetty hallituksen puheenjohtajaksi.
    Pekka Kerosuo on nimitetty huolto- ja asennuspäälliköksi vastuualueenaan kotimaan nosturitarkastus, -huolto ja -asennus liiketoiminnan kehittäminen.
    Kari Möykkymäki on nimitetty suunnittelupäälliköksi vastualueenaan suunnittelutoiminnot.
    Matti Erikkilä on nimitetty myyntipäälliköksi, vastuualueenaan SPARTAN siltanosturien myynti

ERIKKILA konsernista:

ERIKKILA konserni muodostuu emoyhtiöistä ERIKKILA OY Masalassa, OÜ Eesti Kraanavabrik Tallinnassa, OOO ERIKKILA Pietarissa ja ERIKKILA AB Tukholmassa sekä myyntikonttori ERIKKILA Deutschland Düsseldorfissa. Yhtiöllä on Itämeren kotimarkkinoiden lisäksi edustajia 21 maassa. Budjetoitu liikevaihto kuluvalle tilikaudelle on 6,6 milj €. Emoyhtiö laajentaa Masalassa tehdasta 1600 m2 kuluvan vuoden aikana. Konserni työllistää n. 55 henkeä. Yhtiön visio on tulla tunnetuksi innovatiisimpana teollisuusnostureiden palvelu- ja järjestelmätoimittajana Euroopassa.

Lisätietoja: Hall.puh.joht Juha Erikkilä 0400 811 636 tai tj. Mikko Erikkilä 040 5381 797